tag:blogger.com,1999:blog-2081804122800733421.post8896122990188563869..comments2011-07-13T14:20:23.128-07:00Comments on ΣΥΜΒΑΝΤΑ: Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΧΑΙΝΤΕΓΚΕΡ: Σημεία ΥπεράσπισηςGodelhttp://www.blogger.com/profile/17468392676847828098noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-2081804122800733421.post-9331794171477817162011-03-30T10:18:21.340-07:002011-03-30T10:18:21.340-07:00Πολύ ωραία.
Πολύ καλή και γόνιμη η 2η σου εξομολόγ...Πολύ ωραία.<br />Πολύ καλή και γόνιμη η 2η σου εξομολόγηση.<br />Μακάρι να γράφεις πιο συχνά, γιατί σε νιώθω στο ίδιο μήκος κύματος.<br /><br />ΥΓ το correlationism πώς θα το απέδιδες;rakishttps://www.blogger.com/profile/13998615561657886958noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2081804122800733421.post-66439838495295792882011-03-28T07:45:43.448-07:002011-03-28T07:45:43.448-07:00Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου. Η επιλογή του να αναδείξ...Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου. Η επιλογή του να αναδείξω κάποια ειδικά στοιχεία της σκέψης του Χάιντεγκερ έχει να κάνει με μια στρατηγική να προωθήσω μια σκέψη που να αποδεσμέυεται απο τον ανθρωποκεντρισμό, και για αυτό με ενδιέφερε να προβληθούν τα αντι-φαινομενολογικά ίχνη της σκέψης του. Πράγματι το ζήτημα είναι να μην παραμένουμε σε κανένα Χάιντεγκερ με σκοπό τον Χάιντεγκερ,τα μονοπάτια της σκέψης όσο τα αναζητάμε στο Πραγματικό και στο αφιλόξενο για την λογική μας πεδίο του,πάντα θα πληθαίνουν και θα οδηγούν σε νέους δρόμους.Godelhttps://www.blogger.com/profile/17468392676847828098noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2081804122800733421.post-73077486060422770392011-03-20T09:22:13.064-07:002011-03-20T09:22:13.064-07:00Δηλ. όπως ο Αλτουσέρ άσκησε μία ερμηνευτική βία στ...Δηλ. όπως ο Αλτουσέρ άσκησε μία ερμηνευτική βία στο Μαρξ λέγοντας ότι ο Μαρξ θα έπρεπε να είναι αυτό που είναι χωρίς τη εσχατολογία του, γιατί να συνεχίσει να επικαλείται τον Μαρξ;<br />Ομοίως και σε σχέση με μας και τον Χάϊντεγγερ: Αν προσεγγίζεις τον Χάϊντεγγερ μέσω ενός coup de force μιας τεχνητής στρατηγικής, γιατί να συνεχίσεις να τον επικαλείσαι; <br />Γιατί να δίνεις προτεραιότητα σε αυτήν την αναφορά; <br />Εν ολίγοις βλέπω ο παραπάνω σου λόγος να είναι μόνο μετωνυμικά λόγος χαϊντεγγεριανός.<br />Thanks.rakishttps://www.blogger.com/profile/13998615561657886958noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2081804122800733421.post-15015043061793321562011-03-12T02:46:14.738-08:002011-03-12T02:46:14.738-08:00Επίτρεψε μου κι άλλο ένα σχόλιο. Είχα διαβάσει το ...Επίτρεψε μου κι άλλο ένα σχόλιο. Είχα διαβάσει το παραπάνω στο RD και ήθελα να πω ότι και γω με έναν παρόμοιο Χάϊντεγγερ συμφωνώ.<br /><br />Βέβαια, κριτικές που είδα για έναν χαϊντεγγεριανό correlationism (πώς θα απέδιδες τον όρο στα ελληνικά; ) με έκανε λίγο πίσω στο να δεχτώ αυτό που βρίσκεις στον Χ. ως αντιφαινομενολογικό.<br /><br />Και αυτό γιατί παρέχοντας μια προνομιακή θέση στο Dasein σε σχέση με τα λοιπά έμβια όντα, ακόμη και το είναι-προς-το-θάνατο είναι correlationism, να μην μπορεί να ξεφύγει από έναν ανθρωποκεντρισμό,ακόμη κι αν δεχτούμε την οντολογική προτεραιότητα του Είναι προς το ον.<br />Και σκέφτομαι...γιατί να μείνω στον Χάϊντεγγερ;<br />Εσύ τι λες;<br />Rakisrakishttps://www.blogger.com/profile/13998615561657886958noreply@blogger.com